// Kąpiele Zimowe i nie tylko :-): Reaktywacja 2014

piątek, 26 września 2014

Reaktywacja 2014

Witam po długim czasie, a dokładnie 2,5 roku. Trochę mnie tu nie było, ale postanowiłem znowu się tutaj pojawić. Mam nadzieję, że zima będzie mroźna i będzie o czym pisać :) To że mnie tutaj nie było wcale nie znaczy, że leniuchowałem :) Miedzy innymi zdobyłem upragnioną Koronę Maratonów Polskich :
Korona Maratonów Polskich I Strona

Korona Maratonów Polskich II Strona :)


Aby otrzymać powyższe cacuszko, wystarczy ukończyć pięć maratonów w ciągu 2 lat. Poniżej potwierdzenie i wskazówki, które maratony należy ukończyć :
Na tym kończę dzisiejszy post :) W niedzielę kolejny start, z którego wrażeniami na pewno się tutaj podzielę :)

2 komentarze:

  1. Za osiagniecia,wytwalosc i tak cudowne hobby wielki szacun Psotny Morsiku,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Siostrzyczko za słowa otuchy :) Zawsze mogę na Ciebie liczyć ;)

    OdpowiedzUsuń